Pages

Wednesday, December 14, 2011

Berubahlah Walau Secebis Hama...

salam semua...ntah ape nak tulis sebenarnya...semalam Alhamdulillah diberi peluang untuk berjumpa dengan beliau walau seketika...macam biasa, jiwa yang serabut tenang bila dapat lihat wajah dia...Ya Allah, kurniaan apakah yang Kau beri ke atas dia untukku?...Mungkin juga terlalu lama aku tidak berjumpa dengan dia membuatkan pertemuan ini seolah-olah mengembirakan aku....
Namun, dari jauh di sudut hati aku, ingin sangat mengetahui apa yang tersirat dihatinya..melihat wajahnya yang sedikit sedih...hurmm...mungkin dia tak sihat, aku tak pasti...mudah-mudahan takde apa yang berat berlaku ke atas dirinya..
hurmmm...apa yang aku bualkan dengan dia?..dia mintak aku lebih berdikari...jgn berharap n bergantung sangat pad orang lain!!...huhuhuuu...bilalah aku bleh berubah?..aku nak berubah n dalam proses berubah sekarang...sangat mengambil masa...huh!...kenapa camtu?..xbleh3...kena tetapkan bila betul2 nak berubah...mungkin xsetepat atau sesistematik seperti mana yang dia cadangkan sebab aku pn xnak terlalu ikut n buat sesuatu tu kerana orang lain...sebab benda tu semua takkan kekal!..
sekarang!...ape aku pikir??...aku akan buat...buat ape???...yang tu biar aku n Allah saja yang tau..yang penting insyaAllah ke arah kebaikan..,.kena rancang banyak benda...family, pelajaran, kesihatan,...suami...erkkk???...hehehehe...
InsyaAllah Ain....kalau kita betul2 nak berubah, Dia akan bantu asalkan benda tu membawa ke arah kebaikan...biarlah xde orang tau pun, Allah tahu....(^_^)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...