Pages

Monday, January 9, 2012

Cuba Mencari

Salam semua...buat sape yang terbaca...jawab la salam tu ye...
hari ni nak release tension jap...penat asyik study je...sebenarnye xde point pun nak ckp ape..cuma hari ni perasaan agak terganggu dek beberapa perkara yang berlaku sejak semalam..ntahla...sebenarnya rasa sangat kecewa dan terkilan dengan apa yang berlaku.
apepn aku tak dapat nak salahkan dia sebab memang bukan salah dia pun, tapi bila dia berkelakuan begitu, aku seolah-olah tertanya, ..sedih bercampur kecewa, hanya tu dapat aku ungkapkan sekarang...memang betul kata seseorang padaku..."ain, sayang manusia ni lain, xpernah sama dengan kasih sayang yang mak ayah kita bagi, walau sezalim atau sejahat manapun mereka, mereka tetap sayangkan kita walaupun kita tak tahu, tapi kasih sayang orang lain pada kita hanya ungkapan, kalau dibalas dengan fizikal dan tenaga sekalipun tak mungkin akan dapat sepertimana yang kita nak atau sepertimana yang kita fikirkan tentang dia, walaupun kita percaya dia sayang dan ambik berat sal kita,tapi hakikatnya.."..
Tatkala ni aku menangis lagi, bukan menangis kerana menyesal atau kecewa tak disayangi dan tak dapat apa yang aku nak, tapi aku menangis untuk aku cari kekuatan diri aku..aku rasa bodoh dengan kemahuan aku sendiri..mungkin ini sebagai pengajaran...
tak mudah untuk melembutkan hati orang untuk menerima kita,..Allah maha mengetahui segalanya..sepatutnya pertemuan ini tak berlaku jika ia sekadar menyakitkan dan menyeksa jiwa di pengakhirannya...


*aku masih mencari dan terus mencari......





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

1996-1999

1996-1999

1999-2001

1999-2001

2002-2005

2002-2005

2006

2006

2007-2008

2007-2008

UPSI 2009-Sekarang

UPSI 2009-Sekarang