Pages

Saturday, February 5, 2011

SeLaMaT HaRi LaHiR Ain!!!

waahhhh....arini dh cukup umo aku 22 tahun...makin tua...tp perangai...hurmmmm...still cm budak2...apelah nk jadik ngn aku ni.....

mlm ni, kul 2.15 pagi td...huhu...anis n ida dh mencokodokkan aku...huhu...rasa putih kejap....sanggup xtido...tq korang....

ntahlah...sebak rase hati ni...xtau ape nak fikir sebenarnye...sampai saat ni aku masih xdapat lelapkn mata....sgt sedih terkenangkan dia....terlalu rindu...hanya Allah saje yg tau..kalu dulu dialah org pertama yg ucapkan....terakhir sekali 2 tahun lepas...dlm keadaan hubungan yg bergolak, dia masih xlupakan tarikh ini...subanallah...terlalu sukar untuk ku lupakan...
ahhhh....tension...saat ni aku teringat pulak kt seseorang yg aku sgt sayang sekrg...hidupku dr kekuatannya...walaupun dia selalu ckp bukan dia, tp Allah ain...ntahla...aku takut,,,takut sgt kehilangan dia...Ya Allah...dengarlah rintihanku ini...aku xsanggup kehilangan dia....andai itu terjadi Ya Allah...hilangkanlah ingatanku drpd aku harus terima kehilangannya...
aku cuba untuk perbaiki diriku...entah cmne lg...terlalu bnyk dugaan yg ku rasa ku terpaksa hadapi...tp dia sentiasa kuatkn dgn mcm2 ketegasan dia...
Ya Tuhan...dugaanMu tak henti buatku...
aku cuba untk bergembira...tp rasenye aku kalah dgn perasaan ini...terlalu fikirkan dia...maafkn aku ye anis, ida n kak najla...korang dh cuba untuk gembirakn aku...tp aku xdpt balasnye...
Ya Allah...kenape aku fikirkn ini semua?...ape sebenarnye antara aku dan dia?...pedihnye hati bila aku tgk gambar dia..dgr suara dia...kejap nampak dia online, pastu offline..aku nk tegur aku takut...sakit...
pagi ni aku rasa xsedap hati..mcm2 aku fikir...dia selalu pesan, kalau kita fikir negatif, akan jd negatif...tp kalu bnda negatif tu benar2 jadi...adakah mampu aku lalui...
perit...Ya Allah...aku sgt sygkn dia...aku dh anggap dia lebih dr segala2...guru, ibu, kakak, kawan...ahhh...lebih pd tu lg dh...aku xtau...knp aku harus jd smpai tahap ni...aku syg dia...itu je mamp[u aku ucapkan...n xkn pudar sampai bila2pn...
Ya Allah...andai suatu hari nanti aku akn mghadapi kehilangn dia, bantulah aku Ya Allah...padamkan segala ingatanku pd dia...aku tahu, aku xmampu hidup tanpa dia, mghadapi kenangn bersama dia yg xmgkin dpt aku ulangi...
Andai dia tahu...aku sgt sygkn dia....aku akn hargai dia...aku janji xkn bt ape yg dia xsuka...aku tahu dia adalah kurniaan Allah btku....setiap kepahitan tu ada kemanisan...dan dialah kemanisan dlm hidupku...aku syg dia...maafkan aku...ini yg ku rasa di saat ini...pedihnye Ya Allah....







1 comment:

  1. semakin sakit ku lawan semua ni...aku tlalu rindukn dia...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...