Pages

Thursday, May 12, 2011

AKU SAYANG DIA!!

Ya Allah...apekah sebenarnya yang akan berlaku...berikanlah aku petunjukMu..jelaskanlah apa yang berlaku ini Ya Allah, terlalu perit melawan kehebatan dugaanMu Ya Allah...Engkau maha mengetahui bahawa dia yang teramat ku sayang di saat ini...tp kenapa Ya Allah, Kau jauhkan ikatan antara kami??..terlalu perit Ya Allah...hati aku luluh, perit Ya Allah, inikah ujianMu yang memaksa aku hilang perasaan terhadap manusia Ya Allah...bagaikan dh hilang punca hidup ni...kosong!..aku sayangkan dia, dia bagaikan ibu buatku...segala2nya aku belajar dr dia...adakah ini juga petanda yang Kau mahukan aku kembali pd hidupku dulu Ya Allah?..adakah aku tidak sesuai untuk menjadi insan yang baik dimataMu?..kenapa Kau hapuskan ikatan antara kami Ya Allah??...apa lagi yang perlu ku lakukan supaya dia tak tinggalkan aku....apa salah aku Ya Allah??...hukumlah aku dengan dugaan yang lain Ya Allah...bukannya dgn kehilanggan dia Ya Allah...aku tak mampu nk hadapi semua ini Ya Allah...aku tak mampu...Kau pernah mengambil org2 yang aku sayangi sebelum ini, kenapa Kau masih nk mengambilnya dr aku?..apa salah aku?..
Ya Allah, andai itu mmg yang telah ditetapkan dlm hidupku,..ntahla...cukup sukar untukku menerimanya...apa yang pasti kehilanggannya telah membuatkan hatiku mati...takkan ada lagi manusia yang aku sayang selepas ini, sayang aku hanya pd dia dan dia org yg terakhir akan menerimanya...tiada yang lain...andainya rasa sayang tu masih ada, namun takkan sehebat sayangku pd dia...dialah kakak, dialah guru, dialah ibu, dialah guru...dialah segala2nya dalam hidupku...walaupun mana dia pergi...sayang aku pd dia xkn pernah pudar Ya Allah...kerana aku tak pernah membuang hidupnya dr hati aku...tak pernah lupakannya dalam fikiranku...tak pernah terkedu bibirku mendoakan kesejahteraan dia....hanya satu yang ku pohon drMu Ya Allah...Kau lindungilah dia,...sayangilah dia melebihi dr apapun...aku akan cuba untuk mengingati dan melakukan segala nasihatnya...hargai sesuatu selagi ia masih ada....hargai dia wlpn aku xtau bgaimana lagi harus aku hargai...merubah apa yang boleh diubah...wlpn hatiku dh mati...tp hatiku xkan mati untuk terus aku sygi dia krn dia yg terakhir akn ku sayangi...sampai bila2pn selagi Kau izinkan ia berada dalam hatiku...aku redha Ya Allah...aku terlalu sayangkan dia...(T_T)







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

1996-1999

1996-1999

1999-2001

1999-2001

2002-2005

2002-2005

2006

2006

2007-2008

2007-2008

UPSI 2009-Sekarang

UPSI 2009-Sekarang